墨尽纸黄

变化才是不变的永恒
Sunny Came Home - Shawn Colvin

残酷主义世界和方便面:

我想我也是走钢丝的人。

存档灵魂:

Sunny Came Home
珊妮回到了家

 

【歌词】

 

Sunny came home to her favorite room
珊妮回到了家去了她最爱的房间
Sunny sat down in the kitchen
珊妮坐在厨房里
She opened a book and a box of tools
打开了一本书还有工具盒
Sunny came home with a mission
珊妮回到了家带着使命

 

She says days go by I'm hypnotized
她说岁月在流逝我却在迷醉
I'm walking on a wire
我一直走在钢丝上
I close my eyes and fly out of my mind
我闭上眼睛紧随着心灵
Into the fire
再次点燃

 

Sunny came home with a list of names
珊妮回到了家带着往昔的回忆
She didn't believe in transcendence
她不再相信非凡
It's time for a few small repairs she said
生活是时候做一些改变了她说到
Sunny came home with a vengeance
珊妮急切的回到了家

 

She says days go by I don't know why
她说岁月流逝我却在迷失
I'm walking on a wire
我一直走在钢丝上
I close my eyes and fly out of my mind
我闭上眼睛紧随心的呼唤
Into the fire
再次点燃

 

Get the kids and bring a sweater
和孩子玩耍 穿件宽松毛衫
Dry is good and wind is better
平淡真好 那有风的自由
Count the years, you always knew it
岁月经年这一切依旧在心
Strike a match, go on and do it
点燃一根火柴 照亮了心 跟随着

 

Days go by I'm hypnotized
岁月在流逝我却迷醉
I'm walking on a wire
我一直走在钢丝上
I close my eyes and fly out of my mind
我闭上眼睛紧随心的呼唤
Into the fire
再次点燃
Light the sky and hold on tight
点亮天空紧握生命
The world is burning down
世界轰然倒下
She's out there on her own and she's alright
她逃出了世界 拥有了自己 她一切都很好
Sunny came home
珊妮回到了家
Sunny came home...
珊妮回到了家


评论

热度(182)