墨尽纸黄

变化才是不变的永恒
Born Ready - Zayde Wølf

庭燎:

4月18日,晴。

想说的,忘记了。


Born Ready

by Zayde Wølf


I don't believe in no devil
我不相信没有魔鬼
Cause I have done raised this hell
因为我已建好地狱
I've been the last one standing
我是最后一个站着的人
all the giants fell
其他巨人都已倒下
I won't shiver
我不会战栗
I won't shake
也不会颤抖

I'm made of stone
我由石头筑就
I don't break
不用停歇
Start me up
让我开始吧
Open my eyes
张开双眼
Turn me loose and you'll see why
让我放松一下, 你就会明白为什么
I was born, born ready
我降临了,准备好了
I was born, born ready
我降临了,准备好了
Staring at the pressure now
盯着眼前的压力
I won't quit, not backing down
我不会退出,也不会后退
I was born, born ready
我降临了,准备好了
I was born, born ready
我降临了,准备好了
I am the unknown fighter
我是不知名的勇士
A dark horse coming for you
一匹黑马为你而来
I'm gonna push up higher
我将去更高之处
I'm gonna do what I do
做我要做的事
I won't shiver
我不会战栗
I won't shake
也不会颤抖
I'm made of stone
我由石头筑就
I don't break
不用停歇
Start me up
让我开始吧
Open my eyes
张开双眼
Turn me loose and you'll see why
让我放松一下, 你就会明白为什么
I was born, born ready
我降临了,准备好了
I was born, born ready
我降临了,准备好了
Staring at the pressure now
盯着眼前的压力
I won't quit, not backing down
我不会退出,也不会后退
I was born, born ready
我降临了,准备好了
I was born, born ready
我降临了,准备好了
Keep pushing up higher
不断冲向更高之处
Keep pushing up
不断冲向更高之处
Keep pushing up higher, higher
不断冲向更高之处,更高
Keep pushing up
不断冲向更高之处
Keep pushing up higher, higher
不断冲向更高之处,更高
Keep pushing up
不断冲向更高之处
Start me up
让我开始吧
Open my eyes
张开双眼
Turn me loose and you'll see why
让我放松一下, 你就会明白为什么
I was born, born ready
我降临了,准备好了
I was born, born ready
我降临了,准备好了
Staring at the pressure now
盯着眼前的压力
I won't quit, not backing down
我不会退出,也不会后退
I was born, born ready
我降临了,准备好了
I was born, born ready
我降临了,准备好了
Keep pushing up higher, higher
不断冲向更高之处,更高
Keep pushing up
不断冲向更高之处
Keep pushing up higher, higher
不断冲向更高之处,更高
Keep pushing up
不断冲向更高之处
Start me up
让我开始吧
Open my eyes
张开双眼
Turn me loose and you'll see why
让我放松一下, 你就会明白为什么
I was born, born ready
我降临了,准备好了
I was born, born ready
我降临了,准备好了

贡献翻译:当时春衫薄

评论

热度(10)