墨尽纸黄

变化才是不变的永恒
In A Tree - Priscilla Ahn

一个人:

《In A Tree》

Living in a tree
生活在一棵树上
Yeah that's where I'd like to be
是的,我喜欢那里
When the world falls down
当世界落下

No one can say nothing
没有人能说什么
Which I guess means they'll say something
我猜出他们将说的东西

But I won't be around
但我不能左右
I'll be in my tree
我会在我的树上
Living free
自由的生活
As any child would wanna be
就像孩子们向往的

Chaos in the streets,
混乱的街道上
Only hearts bear lonely beats
只有内心承受孤独的节拍
In a world carved with steel and stone
在钢筋、石头砌成的世界中
Miscommunication leads to fear and hesitation
误解导致的恐惧和犹豫
And it won't leave me alone
不会让我离开孤独
But now in my tree
但现在,我在这棵树上
I'm living free
自由自在的生活
As any child would wanna be
就像孩子们向往的
Maybe you and me can make a home for us
也许你和我可以造一个家园,为我们
and someday three from the strongest wood of
、某天、三个、最壮的木头
the tallest tree and we'll be
从最高的树、我们将

Living in a tree
生活在树上
Living free
自在的生活
As any child would wanna be
就像孩子们向往的
La la la la la la la
La la la la la la la


评论

热度(6)