墨尽纸黄

变化才是不变的永恒
Lose You Tonight - Kristina Train

一个人:

《Lose You Tonight》

First sound of the morning bird
清晨鸟儿的第一声啼叫

Won't be long until we stir
在我们的轰吵之下不会长久

Reach over to the pillow case
伸手拿起你的枕套

I only feel a cold empty space
我只感受到这冰冷的空间没有你的体温的温暖

We were hit so hard by the street
沿着街道我们行走得那么困难

Walking in the still summer heat
走进那仿佛凝固了的夏日酷暑中
Like faces in an alley scene
望着那一望无际的深沉大海
I wait for you to ride on with me
我希望你能和我一起去乘风破浪

Should've seen it coming, there were more than warning signs
我应当早点察觉 毕竟那信号如此明显
But I was blind
但我却熟视无睹

We could work it out if you could let go of your pride
如果你能放下你的骄傲 我们就能挽回

Make up your mind
下定决心吧
You know we always try
你知道我们一直都在努力

Never seem to get it right
但看上去却毫无作用

We're running out of time
我们已经快没时间了

I don't want to lose you tonight
今夜我不想就此失去你

shes on the riverside
写在河岸边沙子上的诺言

The swaying and the rising tide
在涨潮的潮水冲刷下瞬间消失

We have only us to give
我们只剩下自己可以付出
And I want something more than this
而我渴望的却不止如此

Should've seen it coming, there were more than warning signs
我应当早点察觉 毕竟那信号如此明显

But I was blind
但我却熟视无睹

We could work it out if you could let go of your pride
如果你能放下你的骄傲 我们就能挽回

Make up your mind
下定决心吧

You know we always try
你知道我们一直都在努力

Never seem to get it right
但看上去却毫无作用

We're running out of time
我们已经快没时间了

I don't want to lose you tonight
今夜我不想就此失去你

You know we always try
你知道我们一直都在努力

Never seem to get it right
但看上去却毫无作用
We're running out of time
我们已经快没时间了

I don't want to lose you tonight
今夜我不想就此失去你
You know we always try
你知道我们一直都在努力

Never seem to get it right
但看上去却毫无作用

We're running out of time
我们已经快没时间了

I don't want to lose you tonight
今夜我不想就此失去你

Don't want to lose you
不想失去你

Don't want to lose
不想失去

Don't want to lose you
不想失去你

Lose you
失去你


评论

热度(5)