墨尽纸黄

变化才是不变的永恒
Come Rain, Come Shine - Ivan & Alyosha

莫西顾:

听这种音乐,我就愈发感谢音乐,这样的存在让我们哪怕经历再多寒冷,看过再多黑暗,都能秉持最后一份温柔,留着最后一点点浪漫。每天早上一起来,就还有勇气告诉自己——这世界还有无限美好!而悲伤都是暂时的,乐观应该成为我们的常态。

我怎么这么可爱啊!(每个人都对自己说一下嘛,哈哈哈哈哈)


歌词:


Where are we going?

我们该何去何从

How will we know when,

我们怎知何时何日

We get to where we're supposed be?

我们才能抵达应到之地

Yeah we look and listen,

我们四下找寻侧耳倾听

For something that's missing,

为了某些遗失的东西

Keep on forgetting,

不停得忘记

Just to be.

就忘了吧

I am your cover and you are mine,

我是你的港湾你属于我

Yeah we've got each other,

我们拥有彼此

Come rain, come shine

让雨尽情得下,让阳光闪耀

I am yours and you are mine

我属于你,你属于我

In death, in life

无论生,抑或死

Yeah we are all in this together,

我们同甘共苦

Isn't that right?

对吧?

Come rain come shine.

让雨尽情得下,让阳光闪耀

We break what's not broken

我们打破未打破的

Close what is open

合上那些已经打开的

Cause somebody says so,

因为有人如是说

We fall in line

我们情投意合

We take what's not stolen

我们拿走那些没丢掉的

We fake what we're feeling

我们伪装我们的真实感受

We beg for what's already ours.

我们乞求我们早已拥有的

I will remind you, and you will me,

我会提醒你,你也会提醒我

Yeah ill come and find you,

我将前来找到你

Come rain (come rain), come shine (come sunshine)

让雨尽情得下(尽情得下),让阳光闪耀(阳光闪耀)

I am yours and you are mine

我属于你,你属于我

In death (in death), in life (in life)

无论生(无论生),抑或死(抑或死)

Yeah we are all in this together,

我们同甘共苦

Isn't that right?

对吧?

Come rain, come shine.

让雨尽情得下,让阳光闪耀

(chorus)

(chorus)

 

I will remind you, and you will me,

我会提醒你,你也会提醒我

Yeah ill come and find you,

我将前来找到你

Come rain (come rain), come shine (come sunshine)

让雨尽情得下(尽情得下),让阳光闪耀(阳光闪耀)

I am yours and you are mine

我属于你,你属于我

In death (in death), in life (in life)

无论生(无论生),抑或死(抑或死)

Yeah we are all in this together,

我们同甘共苦

Isn't that right?

对吧?

Come rain, come shine.

让雨尽情得下,让阳光闪耀


评论

热度(113)